Svar på kommentar

Anna om ska det verkligen vara så?:
De med sina ex är inte lätt.
Vill du ha tillbaka honom ännu?

 

 



Fick denna kommentar utan länk så jag tänkte att jag svarar på den i ett inlägg=)
Svar:
Situationer med ex är aldrig lätta, men jag har aldrig velat ha tillbaka honom sen vi gjorde slut så jag tror att du missuppfattade texten lite men det gör absolut ingenting. Jag uttryckte bara min dåvarande oro för hur han förändrades. Men nu bryr jag mig inte, för det verkar som att man inte kan vara kompis med sitt ex. Inte detta iallla fall, helt ärligt så bryr jag mig inte alls om honom längre. Känns inte ens som att han är min kompis längre så. Ursäka ifall nån fick uppfattningen att jag ville ha tillbaka honom. Så var eller är det inte.
Men tack för din kommentar Anna och jag hoppas att du fick svar=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0