ska det verkligen vara så?

jag blir så arg ibland, jag är väldigt bra kompis med mitt ex...men sen han skaffade ny flickvän så beter han sig så himla konstigt...elak ibland tilloch med. Han kan vara hur snäll som helst och vi kan prata om allt men sen helt plötsligt så är han tyken, ignorerar mig och slutar prata med mig. Varför är det så, har en annan kompis som gör samma sak. vad är det för fel på vissa killar egentligen? Jag blir både arg, ledsen och sårad....hur kan man med att göra så mot sin kompis. Med mitt ex är det så att vi bestämde tillsammans att vi skulle göra slut....vi hade varit tillsammans i nästan 4 år och det började kännas mer åt kompishållet än kärlekshållet.
Jag kommer alltid älska honom för han var min första stora kärlek, han har en speciell plats i mitt hjärta men det är hemskt att se hur han har förändras. Eftersom han betyder så mycket för mig så blir jag ledsen när vi träffas och den är inte samma gamla ...... som jag känner. Bara för att jag bryr mig om honom så mycket blir jag nästan lite för tjatig på honom och kanske gör det hela värre. När han inte pratar med mig så tjatar jag om att jag vill och behöver prata med honom...antingen så svarar han och det är okej eller så blir han arg ett tag. Är det nån som har tips på hur man ska hantera situationer som denna? Många säger att man inte kan vara kompis med sitt ex men det kan man beroende på hur förhållandet varit och hur det slutade. Jag menar jag blir inte tjatig för jag vill ha tillbaka honom, jag blir orolig och så bara. Vad tror ni, vad ska jag göra?
Kramen på er alla


Kommentarer
Anna

De med sina ex är inte lätt.

Vill du ha tillbaka honom ännu ?

2009-09-22 @ 17:47:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0