Tungt

Idag har jag nog haft rynkad panna hela dagen, har känt mig tung i både huvud och kropp. Kanske är vädret eller nått, vet inte riktigt. Det blev ingen promenad, det började regna precis innan jag skulle gå ut och då ångrade jag mig och möblerade om min farm på Farmville xD Töntvarning!
Blev ingen tur till Stenugnsund heller, hade en godkänd kopia av mitt betyg hemma redan. Så det kan jag posta imorgon. Så har inte gjort så mycket idag, imorgon blir det skola. Måste ju brainstorma lite nu innan jag förhoppningsvis ska sova. Hittade en film som jag såg när jag var mindre som jag vill se igen, Ferngully tror jag den heter. Småkollar lite på Systrar i Jeans på kanal 5, har sett den förut så då är det perfekt att blogga samtidigt för man vet vad som händer. Zappa precis till tv400, det går plastikdoktor 90210. Skulle gärna ta upp diskussion om plastikoperationer men orkar inte just nu. Så det får vänta.
Har kollat mera utbildningar idag, det lutar nog mot lärarutbildning. Det är alltid nått jag lutat mot men ångrade mig med åren men nu börjar det kännas bättre. Mina högsta drömmar är att antingen jobba med djur eller skådespela/sjunga, men jag tänker nog mer långsiktigt nu. Det är kanske inte jobb/karriärer jag kan leva på och jag gillar barn och så. Min familj och släkt tror att jag passar bra som lärare och dom känner mig bäst. Men det känns bra, jag vill verkligen skådespela men känner att jag inte vill spendera flera år att försöka komma in i branschen och sen kanske misslyckas. Kanske många som tycker att man inte ska ge upp sina drömmar men att bli lärare än också en utav mina drömmar och kanske den som jag når först och blir mest gynnad av.
Nu låter det som jag försöker övertyga mig själv här=P Nej, jag har bestämt mig för att söka lärarutbildning.
Söker väl skolor i Göteborg, Umeå, Dalarna kanske Borås och säkert nån mer stans, får ju söka så mycket så möjligt.
Nej, nu ska jag göra mig lite te och mysa ner mig i sängen och kolla på tecknat^.^
Sov underbart<3
Kramen

Bild på mig från slutet av 2007



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0