Tisdag

Idag händer det nada, blåser och grejer ute så är inte så sugen på att gå ut. Vill promenera men jag vet inte...får se. Sen när mami kommer ska jag nog in till Stenungsund och kopiera mitt betyg så jag kan skicka in till studera.nu och sen är det dags att söka högskola=) känns faktiskt ganska bra, man träffar nytt folk om inte annat när man börjar skola. Hm...det regnar ju faktikst inte ute så kanske ska te en tur i skogen ialla fall...får se vad som händer helt enkelt;) Måste ladda min kamera med, den dog igår det lilla aset.
Skola imorgon, måste sätta mig och brainstorma om hur min hemsida ska bli osv. får göra det sen senare.
Är trötter idag, sovit dåligt värre...bara vridit och vänt på mig...usch och fy. Nej, det får nog bli en promenix i skogen nu=)
Have a nice day!


Det är inte så läskigt som det ser ut^.^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0