I'm good!

Wiho alla!! =)
Idag har jag varit på 3 promenader, fatta! Tre stycken =P visst det var en lång och två kortare men ändå! Jag är helnöjd med det =D
Nu blire lite tv mys och sen sova mys med hundarna^.^ Yep, dom är kvar tills imorgon sötnötarna. Blidde inget plugg idag så det blir imorgon när hundarna åkt hem. Åhh....vill jätte jätte gärna få ett jobb, vill ju egentligen inte plugga men det blir bäst så. Slå in det lite djupare i huvudet Louise, plugga!
Känner mig lite frekay knäpp just nu xD
Därav denna weirda text, men nu ska jag sluta skriva innan det blir helt oläsligt ;)
Så have a good evening alla!
Kram kram


Kommentarer
Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Kikar in och önskar dig en trevlig tisdag!

2009-09-29 @ 08:03:57
URL: http://viktoriae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0