Höst?

Hej, sitter här helt jättetrött. Passar Elsa och Charlie och dom bestämde sig för att vakna halv nio, så jag har varit uppe ett tag. Börjar bli trött nu...får sova lite middag sen kanske. Det kan vara ganska mysigt^^
Hundarna sover iaf nu så jag förstår inte varför dom skulle upp så tidigt=P Ska ut i skogen med dom snart så får dom springa av sig=) Och så kanske jag hittar svamp. 
Jo förresten! Mami och lillebror är och hämtar mormor på sjukhuset=) Äntligen ska hon få komma hem, en vecka på sjukhus kan inte vara roligt. Så förhoppningsvis kan jag hälsa på henne imorgon=) Känner mig nästan helt frisk nu, har lite ont i halsen och lite snuvig men annars bra. Ingen hosta längre hoppas jag.
Så idag blir det:
* Ut med hundarna på promenix=)
*Ta en riktigt lång varm dusch^^
*Ringa big sis
*Chilla järnet=)

Nu vaknade Elsa och gav mig en puss^^ så nu blir det ut skogen!
Ha det så bra=)
Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0