17/9-09

Tjo tjena=)
Sitter här och glor tv, ska nog kolla lite mera True Blood. Idag har jag faktisk inget speciellt att göra. Ska nog ta det lugnt, har lite pain i huvudet med för jag lyckades på nån vänster slå i bakhuvudet i en kant imorse och en aj bula kom direkt...fattar inte hur jag lyckas. Ett mystery helt enkelt=P
Man kanske ska ta och åka in till Std och framkalla kort till moster, eller jag vet inte. Får se vad jag orkar, är segis känner jag. Mami åkte iväg med sina systrar och en kompis till Säffsen tror jag det heter, dom ska vara borta tills på söndag. Dom ska ta det lugnt och vandra i skogen tror jag=) Kan väl vara mysigt^^
Ialla fall, här kommer mitt allra första videoinlägg=P Åhh herregud vad hemskt det är, det var ju jättesvårt att få till ett bra. Men ialla fall, enjoy=)

Menar videoinlägg INTE videobloggar xD tabbe av mig! ;D
Ursäkta den dåliga bilden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0