090910

Det kliar i fingrarna på mig för jag vill skriva men jag vet inte vad...det har inte hänt så mycket i mitt liv denna veckan så jag vet inte...en bra sak är ialla fall att Julia kommer imorgon=D Har inte träffat henne på jääättteelänge=( Så det kommer bli roligt=)
Hoppas jag får passa vovvarna igen också^^ Sist jag passade dom så slängde en granne ur sig en helt onödig kommentar. Elsa är en amstaff, american staffordshire terrier så hon är en så kallad "kamphund". Det finns bilder på henne här på bloggen och hon är en urfin hund och är så snäll och go. Så grannen kommentera att Charlie var liten, han är ju en chihuahua. Men sen tittar hon på Elsa och säger: Sånna som dig har jag läst om i tidningen så dig tänker jag inte hälsa på.
Vad fan är det för attityd?! Hatar fördomsfulla personer!! Fy fan säger jag bara!
Tänker inte skriva ett långt inlägg nu om vad jag tycker och vad andra tycker om dessa hundar. Det enda jag vill säga är att dessa "kamphundar" har fått ett orättvist rykte. Det är ägaren som gör hunden till vad den är, visst det finns hundar med dåliga gener men det är ägarens ansvar att uppfostra hunden rätt!
Elsa har aldrig visat några aggressiva tendeser och är jättesnäll och kärvänlig hund. Så innan folk öppnar munnen kan dom ju först veta vad dom snackar om. Amstaffar är underbara hundar!=)
Alla har rätt till sina åsikter, men jag gillar inte fördomar.
Nu ska jag plinga Julia, ta en dusch och titta på en film eller nått. Imorgon ska jag och mami till farmor=)
Ha en underbar torsdag alla!
Kramen


Kommentarer
Leia

Önskar dig en fin fredag!

2009-09-11 @ 13:01:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Leia

Tack, allt bra med dig? =)

2009-09-11 @ 21:57:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0