tjo tjo!

god kvällen!
sitter och kollar på vänner, har ganska tråk men är så seg så jag orkar inte bry mig :P
Skulle ju berätta om igår, cyklade ut till bussen och mötte jeasmine<3 så promenera vi in tillsammans..fast vi fastnade vid havet och hittade baby krabba, små maneter och en pytteliten brännmanet med^^ sötis var dom. Vi hittade ett trasigt svanägg och ett fiskmåsägg =(  det blåste järnet men det var värt det ändå =) vi kom hem, jag fick städa lite för Janne skulle komma på middag, sen gick vi till skogen och till kyrkogården och hälsade på morfar<3 vi gick upp på berget och klättrade runt lite, sen var det middag. Lax med pressad potatis och nån himla god sås^^ nam nam!
and rabarberpaj till efterrätt=) sen kom petter och vi åkte till stenungsund och lekte en stund. Så det var den dagen, en kvalitetsdag med min Jeas<3
nu ska jag hämta lite bär i frysen, duscah ocg bodyscruba lite, sen är det Grey's Anatomy!!! MISSA INTE!!
Talk to ya later!

Jag i min snygga Hello Kitty t-shirt^^


Kommentarer
Anonym

Heyluuu :D haha vill du se världens längsta och minsta vovvsing i världen? kika gärna förbi mig och titta på dem söta bilderna, lämna någon kommentar när du endå har vägarna förbi!



take care tjejen :D

2009-05-07 @ 01:54:16
URL: http://bellesa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0