tjenare!

Hello dudes!
sorry för ingen uppdatering, var liksom inte hemma igår så jag hann och orkade inte =P
Åkte in till Stenungsund för att leka med Jeasmine, åkte buss för första gången sen typ januari. Inte så miljövänlig här inte=P Vi gick okring på torget och lite så, jag köpte ett linne och två par trosor på Gina Tricot. Visar senare eller imorgon. Det fanns en låda typ med massa billiga underkläder, oftast är det bara stora storlekar men det fanns ganska många små med. Köpte ett par spetstrosor som var neongula^^ ascoola va de=) och sen ett par vanliga svarta. Får vara lite snål eftersom jag inte har någon inkomst. Trosorna kostade bara 25kr syck och linnet 129kr. Heelt okej för mig=P
Nu ska jag ta en snabbdusch och sen ska jag koka lite potatis till middagen sen senare. När papi kommer hem ska jag åka till bigsis och hjälpa henne flytta runt lite möbler. Hon har köpt en ryamatta i helgen, jättemysig^^ Sen ska vi kolla på Grey's Anatomy!!! Yeess!!!
Missade dock Desperate Housewives igår=( men kollar på reprisen=)
Nu är det greja time. Hörs kanske senare!
Kramen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0