söndag

Gokvällen!
Kan väl inte påstå att jag mår bra men man får hålla humöret upp ändå ;) Småkollar lite på Wipeout man får alltid ett litet leende på läpparna när man ser det. Gjorde en god smootihe förut, hallon, blåbär, banan och vaniljyoghurt^^ gott och nyttigt =) men det finns chips i skåpet...inte bra jag är ju ett chipsfreak :P vi får se hur det går med det. Läste förut på ellamarie.blogg.se att hon åkt in med värkar eller sammandragningar inatt ;/ hoppas allt ordnar sig. Ska kolla bloggen igen när jag är färdig här.
Älskar att det börjar bli grönt ute, helt underbart<3 Har inte träffat Jeasmine<3 på hela helgen=( saknar henne....vi får leka snart igen. Var med henne i torsdags vi gick ner till sjön och jag hade tre traumatiska upplevelser med 2 kopparormar och en snok :S har en sån hemsk ormfobi, såg aldrig snoken som tur var. Men kopparormarna såg jag...usch! Iallafall vi var vid sjön och solade, käka chips och drack smultroncider^^ vi gjorde två barkbåtar också, ibland får man faktiskt vara barn igen=) Det var mysigt.
Har haft en riktigt pappa-dotter helg, mamma har jobbat så jag och pappa har byggt på buren och igår åkte vi harley!!!
Så himla härligt är det, det är så skönt att sitta där bak och bara vara. Tänker inte på alla hemska dåliga saker som pågår i mitt liv utan bara åker med och kollar på allt runtom kring. Det var skönt med en lugn hemmahelg. Nu ska jag diska lite, duscha och gosa ner mig i soffan och glutta film=)
Ha en härlig söndagskväll<3
Kramen


Jag förra veckan när Jeas<3 hade en liten photoshoot med mig=)



Kommentarer
Veronica

precis! man gör det ju lite snyggt och diskret, och det är ju inte så att man vill att alla vuxna som äter ska gå och gömma sig ;)

2009-05-03 @ 22:09:10
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0