seget...

howdy dudes!
så dålig på att skriva just nu, men det är så varmt och skönt att jag inte vill sitta vid datorn. så är det faktiskt=P
har iaf harft en bra och lite dåligt helg. Petra tog ju studenten i fredags, yay!!!! Grattis igen babe<3
Efter mottagningen så begav jag mig hemåt, åkte inte vilse i gbg faktiskt^^ kom ut ur stan görbra.
Åkte till stenungsund för att träffa buddies, vänta ett tag på dem men sen kom dom. Vi gick till SSS och satt i den sista solen, sen skulle vi gå till HK för att vänta på Ahl. Men sen blev det inte så så vi velade runt lite sen så bestämde vi att vi åker till kvantum och handlar lite. Petter och Bamse köpte korv och bröd och engångsgrill. Jag var ganska seg dock för migränfan började krypa fram. Vi åkte upp till Tarzan och satte oss på berget och grilla korv. Jag åt inget för migränet hade kommit så jag satt mest tyst. Ville säga hej till Ahl. iaf sen kunde jag åka hem. Så efter ett tag kom han och Jacob. så jag sa hej och sen åkte jag typ. Började må riktigt dåligt på vägen hem så jag var tvungen att stanna och spy lite. När jag får migrän måste jag antingen spy eller sova. Så efter jag spytt blev det lite bättre. Hann ligga och vila en liten stund hemma sen var jag tvungen att åka igen för att hämta mamma. Men sen fick jag sova efter det=)

Igår var en seeeeg dag, slappa länge i solen men kunde inte sola för mycket för jag brände mig på axlarna i fredags på studenten. Vänta på att Jeasmine och dom  skulle bestämma vad de ville göra. Så när klockan blivit så mycket som nio ringde hon och jag begav mig till Std. Hann kolla på Robinson final slutet hos Petter. Tyckte nog att Jarmo skulle vunnit, eller Anna. Men men...Vi drog iaf och handlade lite sen upp till Tarzan en stund. Efter det så gick vi upp på ett berg typ och mös länge. Vi promenera lite, Victor gick och träffa några kompisar och jag och Bamse hade lite kvalitetstid. Sen kom Victor tillbaka så vi gick in till Petter och lyssna på lite musik. Sen senare drog jag hem typ och så.
Idag var det 11-års kalas för min sysslig så jag har varit där idag. Och nu sitter jag här och skriver ett långt tråkigt inlägg=P
Ohhh!! Ikväll på mtv.com kommer season finale avsnitt av The Hills!!!! Ett måste!
Hörs kanske senare!
So long!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0