onsdag

helloj, idag är jag segare än segast. Har inte ens gjort nått speciellt än....ätit, duschat, kört moster och köpt jäst åt mami. Nu ska vi flytta kaninburen till där den ska stå, sen ska jag nog måla den eller installera Nova=) Försöker få tag i systra mi men hon vill inte svara =( vill att hon kommer sen och gluttar Grey's Anatomy med mig! Vill ju gosa lite med Elsa.busen med<3 ska ringa Jeasmine<3 snart med.
Ja just det, Filippa ringde och nästa vecka ska hon på gratis photoshoot typ och jag får följa med=) dom sminkar en och man ska ha med sig tre ombyten kläder, helt gratis. Asnice! Men om man vill ha nått kort får man köpa det, men om dom lyckas med att få ett snyggt på mig så visst, kan det vara värt det. Om man nu nån dag vågar skicka in till nån modellagentur ^^ haha ofta det kommer hända, är för kort och kurvig tror jag :P
Men men, nu ska jag ut i solen. Hörs senare dudes!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0