Oh my dear!!

Ibland så bara hatar jag elektronik!!
Det trådlösa hemma har bestämt sig för att blocka bort min och pappas bärbara, så jag får inget internet till datorjäveln!
Så lillbror hämtade en sladd som jag får dra fram varje gång jag ska greja. Asboring, vem vill ha en lång jävla sladd över vardagsrummet liksom :P
Aja, nu kommer en seeen uppdatering om helgen och sådära. Min Jullebulle kom i onsdags =) hon stannade hela helgen och vi lekte maaassa och passade hennes systerson Hugo =) han är världens sötaste, 2 år :P
Vi kolla film, promenerade och skvallrade ;) fast i fredags var en halvtrök kväll för hon käka middag med sin morbor med familj. Och jag var ensam med Elsa och lillbror som var på sitt rum som vanligt. Kollade lite på Ensam Hemma 2 :P det roligaste är ju när tjuvarna ska jaga honom och han har gjort massa fällor:P den ena skriker ju som en tjej =)
sen fick jag ett överraskade samtal men jag blev glad och mådde mycket bättre efter det. Visst kanske det inte blev som jag ville men det ser lite ljusare ut på nått konstigt sätt. Är lite förvirrad och vet inte vad som händer sen.....men han stal mitt <3 för längesen och det tillhör fortfarande honom....vet inte om det är bra eller dåligt....=/
Aja, inga sad faces nu. Man får hålla humöret uppe!
Idag har jag och mami varit nere vid havet och hon tog årets första dopp, jag tror jag väntar lite till. Men ska försöka bada innan maj är slut.
Har ni badat än??
Tvättade min matta nyss, eller jag. Skrubbade med grönsåpa =P kände mig som askungen eller nått^^
Nu ska jag förbereda middagen, lasange ^^nam nam=)
Ha en fortsatt trevlig dag och njut av solen!!!
Kramen Lojs


Kommentarer
Beckman

Tack :) kör min egen lilla stil :P

2009-05-25 @ 16:43:40
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Beckman

Precis :) msåte ta och köpa nå nya kläder snart börja va dax för de :D

2009-05-25 @ 17:37:14
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Tonårsliv by Leonora

sv; segt :/

det går allt :D

själv då?

2009-05-25 @ 19:55:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0