morning

God morgonen alla
Har sovit helt okej, men det tog en himla tid innan jag somnade det bara flög omkring tankar i huvudet på mig och en stor fjäril studsade runt i magen på mig av oro eller lycka....fick ett kanske bra samtal igårkväll, vet inte om jag ska hoppas eller inte. Men men...idag så är det arbetsförmedligen som gäller, sen så ska jag försöka fixa färdigt Novas bur. Ska lägga in kort på den när det är helt klart och hon är installerad^^ Ska äta lite frukost kanske....orkar man sminka sig....hmm kanske får se. Ska in en sväng på Cubus med och kolla om de har kvar solglasögon, lyckades pajja mina förra helgen =( klassiskt Louise. Är klantarnas klumpigaste otursmänniska :P Så hoppas de finns kvar, me likey so much..<3 Ska klä på mig nu och plinga Jeasmine<3 en snabbis. Hittar ni på ngt roligt idag?
Have a good one!!


Njut av solen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0