3/5-09

Okej...detta har varit den längsta veckan någonsin...jag kan tyvärr inte berätta exakt vad som har hänt men jag kan säga så mycket att jag och flera kan ha förlorat en kär vän..fast från min sida är det verkligen en "kär" vän...det gör ont..men jag måste försöka ta mig igenom detta.
Så jag ska försöka se förbi det och blogga om bra saker istället, jag mår ju dåligt men kan ju skriva om annat istället. Har varit hemma hela helgen, jag och papi har nästan helt gjort färdigt Novas bur så hon får flytta in nu i veckan=)
Skönt varmt har det varit med^^ fast idag är det inte så varmt men den kommer nog tillbaka snart.
Ska updatera sen senare, med bilder och grejer=)
Ha det fint så länge!


Kommentarer
Veronica - mamma till Denver

ja, söndagar är enda dagen man verkligen kan göra ingenting och slippa att ha dåligt samvete ;)

2009-05-03 @ 15:23:57
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0