Torsdag

Imorse var jag på arbetsförmedlingen på möte om "jobbgaranti för ungdomar". Sen gick jag in på systemet och skrev upp mig på deras sommarjobbare lista. Ska till statoil och varekilsboden med sen. Håller tummarna. Är lite trött faktiskt, det är längesen jag gick upp tidigt men man får gjort saker. Handlade lite, kom hem och började packa saker. Börjar bli lite tomt i hyllorna. Ska möta mamma i varekil sen så ska vi byta bil. Får låna volvon så jag kan köra så mycket saker så möjligt. Jag hoppas jag är helt färdigflyttad på lördag. Ska till min syster sen och äta lite middag innan hon ska rida ikväll. Eftersom jag har hennes bil brukar jag köra och kolla på, på så sätt kan Elsa också följa med. Hon blir jättetrött av att kolla på när maria rider och så blir hon liten ledsen för matte inte är med henne:p Ska fortsätta packa nu, ha en bra dag.
Bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0