seg dag...

God morgon...tror jag har fått halsfluss. Vet inte riktigt hur det känns för jag har nog inte haft det innan. Men jag har aldrig haft såhär ont i halsen innan och Jeasmine trodde det kanske kunde vara halsfluss men jag vet inte. Ska kurera mig med te och film idag. Får nog hoppa över yogan ikväll. Det är drygt att det gör ont när man försöker äta. Får nog äta makaroner eller nått till middag sen. Denna dagen lär ju inte bli så intressant att skriva om. Just nu kollar jag på Raising Helen, på "svenska" heter den Helens små underverk tror jag. Vilken person har översatt det egentligen.
Ville ju ordna så jag kunde låna mammas bil så jag kunde köra grejer hem. Orkar väl inte vänta till helgen med att flytta. Ska nog ta kläder, tvn och Nova så kan jag ta resten senare. Pappa ska hyra släp på lördag så han kan köra min säng, tv-bänk och bord typ. Ska kolla färdigt på filmen. Hörs senare kanske.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0