nyskapande

tjo!
Kände för att prova på att ha en blogg. Är ganska nyligen fyllda 20, bor på orust med min moster men har misslyckats i mitt försök till självständighet och ska flytta hem till mina underbara päron igen. Tack för att jag får komma hem igen=)
Har nada jobb och studier är inte min starka sida. Men jag saknar underbara askerön så det blir ändå skönt att flytta tillbaka. Bättre det än att sitta och må dåligt. Ja...har som sagt mina päron, min stora lillebror som är längst i hela familjen:P och min big sis=) Hon har den bästa hunden nånsin våran söta Elsa-bus, kan lägga upp bilder senare. Jag har min sötnöt kanin Nova och några fishies i akvariet.  Sen onödig fakta..men päronen har en bamsekanin, Musse...några fiskar i en damm och akvarie och lillbro har undulaten Borat:P Orginellt namn. Vi hade världens underbaraste katt men han gick bort i oktober förra året....R.I.P Gustav älsk....ska lägga upp bilder på honom..han var goast av alla katter som finns=)
Bloggen får väl handla om mitt onödiga tjöt som flyter runt i huvudet på mig, hur jag ska ta mig ur arbetslöshetsträsket och komma back on track. Har ju inte pengar direkt så jag kan inte bjuda på skvaller och berättelser om utekvällar och shopping. Men har ju ett nice gäng som jag har roligt med ofta, men orkar inte ta allt på en gång. Ska berätta om dessa karaktärer senare om det ens är nån som är intresserad av att läsa detta;)
Just nu sitter jag och kollar på gamla repriser av big brother, vilket program alltså. Aja...om jag är vaken kanske det kommer mera sen. Har dödens ont i halsen så det blir nog svårt att sova.
Have a good one!



Kommentarer
Janni

NEEAARRDD ;)

2009-03-10 @ 01:17:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0