Lördag

Godkväll eller godnatt
Har haft en bra dag idag, gick upp vid 10...körde upp bror min så han kunde förbereda ordentligt för middagen han skulle göra idag. Päronen hade åkt till Tibro eller nått på bilträff/mässa. Jag åt ialla fall frukost i lugn och ro, kollade lite på disney channel:P haha lite barnslig är jag allt. Sen ringde syster och hon skulle på party ikväll så jag erbjöd mig att passa hunden, syrran skulle till torp en stund så jag följde med och hämtade elsa på samma gång. Vi gick till systemet och hon laddade upp för kvällen, jag köpte bara lite eftersom jag inte har så mycket money. Sen träffa vi på mamma och pappa som var på väg hem, så vi pratade lite och sen skildes åt. Vi gick till 3 där syster skafade nytt abonemang och fick en flashig samsung touchwiz.....avis^^ . Sen tog vi ett varv på maxi och jag köpte lite chasewnötter för jag kände att det var bättre än att äta chips. Vi puttrade hem sen. När jag kom hem fick jag hjälpa lillbror och tog en promenad med elsa, sen fick vi äta namnam maten han gjort, tackar bror=)
Vi kollade på Beck - I Guds Namn som vi spelade in i söndags, usch vad hemsk den var. Sen efter den började Keeping Mum, askul film. Jag och mamma kollade, för pappa somnade i fåtöljen som vanligt :P Jo förresten! Ni släckte väl era lampor mellan 20:30-21:30?! Det var ju Earth Hour, vi släckte iaf och våra grannar. Då kände man sig duktig=) Jao det var min dag ungefär, diskade lite för en stund sen och var ute med hunden igen så hon fick kissa lite innan sovdax.
Hmm....vad gjorde jag igår....jo just det, var och handlade med mamma och sen med lillebror. Mamma åkte på dammiddag som dom kallar det:P hon träffar sina vänninor och äter och dricker typ^^ Jag åt tacos...mmm namnam=) med pappa och bror. Sen åkte jag till Jeasmine, vi att och degade i köket ett tag och åt godis med småkillarna. Sen senare kom Petter och så kikade vi i lite tatueringstidningar och sen kollade vi på Twilight!!=) me likey that movie! Sen hämtade jag mamma och sen sov typ. Så helgen har varit ganska lugn och skön. Så nu ska jag försöka sova, har svårt att somna för det är en person som spökar i mitt huvud hela tiden:/
Sov gott alla underbara
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0