kanske, kanske inte

god natt...
det var ett tag sen jag skrev, men men. Idag har jag dansat runt i huset till nice musik. Sen åkte jag till Jeasmine och hämtade henne, vi hamnade hemma hos mig. Vi satt oh kollade i massa gamla djurböcker som vi fick när vi var små. Askul va de! Fast jag blev ganska mycket freaked out när det kom bilder på ormar:S
har världens ormfobi....det var lite kul för jag var den som bläddrade så när jag såg att det var en orm på sidan skrek jag till och kasta iväg boken typ:P illa illa. hon var inte där så länge tyvärr men det var kul ändå. Älskar dig gumman babes<3 sen skulle hon tatt en buss till stenungsund men det gick ingen bra så jag körde henne till stationen där vi väntade på petter och tarzan som skulle komma med tåget. Vi satt i bilen och pratade om "the mystery man", sen kom vi in på att både hon och  jag lider av hemsk svartsjuka. Det är knäppt för jag blir svartsjuk på mina vänner, varför? Det är allt bra konstigt.....tror det är mitt ex som fått mig så svartsjuk för han gick bakom ryggen på mig lite sådär....men men, man får lära sig hantera det. petter och tarzan dök iaf upp efter en liten stund så det blev bye bye til jeasmine och jag begav mig hemåt. Ringde min moster på vägen för att kolla om hon kollat posten, vill ha mina deklarationspapper och se my verdict. Men hon var inte hemma så det sket sig. Kom hem och mami hade bakat chokladmuffins, mums=D Så vi fikade lite, sen kom jag fram till att jag inte hade mycket att göra så jag tänkte följa med min syster till stallet och kolla när hon skulle rida som jag brukar på torsdagar. Ville inte först men ångrade mig, frågade mamma med och hon följde faktiskt med:P Så vi och syrrans vovve kollade på när hon var på lektion. Sen åkte vi hem och det kom förbannad snö! Vill inte ha....tror det snöar fortfarande...aja vi kom hem, pratade lite med bror min. Han ska göra tre-rätters middag på lördag och päronen vet inte vad det är så jag ska hjälpa honom handla och så. Det blir kul kul, lite kvalitestid med lillbror.
Ja, så jag satte mig vid datorn lite...pratade på msn med en kompis. Kikade runt lite på internet och kom fram till att jag inte skrivit här på ett tag. Ska försöka uppdatera mera. Men nu är det väl dags att nana, måste tvätta ansiktet ordentligt först, har en ajfinne som inte vill försvinna....imorgon blir det kvalitetstid med mamsen, hon är ledig. Vi får se hur resten av dagen artar sig. Sov underbart ni som fortfarande är vakna=)
Hugs & Kisses
bus vovve i snön
vovve i snön=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0