hello

Jösses, vad grejer det händer i desperate housewives. Tycker fortfarande att gabrielle och carlos är det gulligaste paret. Har fortfarande pain i halsen men har samlat kraft till att duscha, det är skönt att ta en dusch för det känns som man "sköljer" av lite av sin sjukhet:P Ska nog diska med, om jag orkar. Ska uträtta lite ärenden imorgon även fast jag är lite seg. Måste hämta lite recpet och ska nog ringa sjukhuset om lite rådgivning. Har nämligen ett så kallat blåsljud på hjärtat. Föddes med det, har ett litet hål i en utav hjärtväggarna. Det kallas blåsljud för om man lyssnar på hjärtat hör man ett litet pysljud typ. Det påverkar mig inte så men om jag ska göra "ingrepp" att man på nått sätt går igenom huden måste jag ha en stöddos peniccilin. För om det nu skulle bli infekterat så finns det stor risk att infektionen går till det lilla hålet. Vill tatuera mig och pierca mig men båda två innebär ju att man går igenom huden, men jag tänkte så att det borde vara mindre riskfyllt att tatuera sig för det är så ytligt och piercing är liksom rätt igenom. Jag tatuerar mig hellre än piercar mig men skulle gärna vilja göra båda. Så jag tänkte ringa och kolla med läkaren, min mamma ringde en gång för några år sen men de avrådde såklart. Men ska ändå ringa igen. Om nån har tips eller har samma problem eller vad man kan kalla det är jag öppen för förslag och åsikter.

Aja, nog om det problemet. Nu är det dags att fixa och så. Om jag har kraft nog ska jag packa lite saker. Vill flytta nu så jag kan komma iordning hemma. Jag och pappa ska bygga en fin utebur till Nova-kanin så hon kan flytta ut till våren. Repris av big brother på tv400 igen:p är ganska kul att kolla på faktiskt. Om man inte har nått bättre för sig som jag då;) Ha det nice!

Nova-bebis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0