Go kvällen!

hej alla glada!
Idag har det varit segt....fick gå upp halv 7 imorse, skulle köra pappa till almö för han skulle åka med en arbetskamrat till jobbet och sen till Litauen senare under dagen. Han ville inte att bilen skulle stå ända tills på fredag, så då kan jag ha den!:) Åkte hem sen och försökte somna om, lyckades^^ Sen gick jag upp igen runt halv 11.....åt frukost och titta lite på tv. Sen senare kom mami hem och gjortde mat, namnam=) Åkte till yogan, it's nice....barbro tyckte jag och syrran var duktiga=) "stolt" :P Sen följde jag med sis hem och vi tog en lång promenad med elsa babe. Kändes riktigt bra, bra gjort Louise! ;) Sen bosatte vi oss i soffan och gluttade på desperate housewives, very nice. Hon skulle jobba så jag fick tyvärr åka hem efteråt....så nu sitter jag här i sängen och filosoferar^^
Tänkte lägga upp lite dikter också.
Ha en lovely kväll=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0