ojjsan hoppsan

hejsan godagens gokväll
ojj vad slapp jag har varit, inte mycket uppdatering här inte=P har inte hänt överdrivet mycket på denna fronten. Var en stund med Jeas, Petter, Tarzan, Bamse och Sofia igår. Jeasmine tog bort sin tandställning nämligen så jag var tvungen att se henne^^ Hon var jättesöt!=) Värsta snyggingen ju=P
Idag har pappsen och jag kört några tjejer som tog studenten, tänk det är exakt ett år sen jag tog studenten idag.....jag har dock inte kommit nånvart=( arbetslös.....it sucks!
Aja, nu sitter jag här och tittar på Rosa Pantern med papi. Blir nog en lugn helg för min del. Vill ha stekande sol bara så jag kan pressa^^
Om nån är inne och läser lite, fråga nått vettja. Anything=)
Have a good one!

Jag hade för övrigt världens sötaste hamster för några år sen^^

Tuffs<3



Kommentarer
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Verkligen söt hamster! De är så roliga de där små!:.)



Trist med arbetslöshet, men de säger ju att konjunkturen skall vända nu, så det är bara att hoppas att det ordnar sig!:.))



Tack för din kommentar också -du är så välkommen in när helst du vill!:.))

2009-06-05 @ 23:02:44
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0