monday today

halloj!!
Varmt och stekigt idag igen=) Åkte till Std och köpte sen morsdag present till mami, en kärlekslilja eller afrikansk blå lilja. Stor fin blomma, hon blev glad=) ¨Var och köpte en håv för jag och jeasmine tänkte fiska krabbor imorgon^^
Efter handlingen åkte jag hem och bytte om och åkte till bigsis som var nere med elsabus vid gamla badet. Lekte lite med vovven, hade köpt en boll till henne som såklart gick sönder direkt=P ÅRETS FÖRSTA BAD IDAG!! det var lite kalling men skönt efter ett tag, solade med sis sen. Topless faktiskt....ganska vågat men bra bekvämt. Aja ibland får man busa lite, det var ju inget folk där. Har bakat en go rabarberkaka med mamma med.
Ohh!! kom på förut att lillbror har ett luftgevär, så jag letade upp det för att skjuta lite=P hittade dock inga måltavlor så jag gjorde egna. Var ganska grym på att skjuta, de flesta skotten hamnade nära mitten=)
Så nu väntar jag fortfarande på The Hills sista avsnitt, kommer ikväll på hemsidan. Gick på tv i USA igår men det kommer inte på hemsidan förrän ikväll. Så jag får så snällt vänta.
Ha en bra kväll, njut av värmen=)
Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0