sometimes you have to be a girl;)

Hej hej!!
Det har inte blivit någon varm dusch än, attans;) har faktiskt städat kylskåpet och skafferiet lite grann=) det behövdes, jösses vad grejer det fanns=P gjorde det ialla fall, och lillebror kom hem. Åt lite middag, han hade redan ätit den lille^^ så jag fick äta själv. Kollade på The Secret Life of an American Teenager för en stund sen, det går på TV400. Ganska bra serie faktiskt=) Om ni inte vet vad det är för nån så får ni kolla upp om ni är nyfikna;) Nu ska jag vara "tjejig" och ta hand om mig ordentligt och ta en väl behövlig dusch^^ ska bli skönt.
Överlag har jag haft en ganska tråkig dag, det var kul när jag simmade med mina mostrar och kusinen med pojkvän men annars har jag varit lite smådepp idag...men det är sånt man får leva med=P
Har ni alla haft en bra start på veckan??

Hörs senare när jag har duschat och så=)
Kram!

Programmet förut^^

I like my Grape Tonic<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0