nittonde juli

God kvällen=)
Hoppas alla haft en chill helg, min har vart hel okej om jag får säga de själv;) Idag har jag och Elsa vovven varit i Stenungsund med Jeasmine, Petter och Victor. Vi har bara tatt det lugnt och lekt med hunden.
Jag var ju lagom duktig idag och halkade på berget och blev blöt på hela röven och skadade min fossing=( den gör lite ont men kan ialla fall gå på den=) Gå på den?=P med den kanske man säger^^ aja, nu ska jag fixa nått litet att tugga på, sen ska jag bädda ner mig i sängen och börja om på Sex and the City=) kul kul^^
Får se hur länge jag kan hålla mig vaken bara, är trötter idag. Ont i ryggen och foten och armarna, får nog ta och basta nån dag. Lite chill bastu och en kall öl, det är riktigt nice det=D
Imorgon drar päronen till Norge på motorcykeln med kompisarna, ha det trevligt=) och lillebror börjar intensivkursen på körskolan, lycka till bror=) snart är det du som får vara taxi ;)
Anyway, har haft en bra helg och bra dag. Imorgon är det en ny vecka, får se vad den för med sig=)
Ha en myskväll alla och sov underbart<3
Kramar Louise



Kommentarer
Caroline Andersson

Åh mys :D God morgon!

2009-07-20 @ 08:30:06
URL: http://lovelyc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0