dåligt humör

Tjo, idag är jag på dååligt humör! Det har suttit i sen i helgen och mer nästan. Orsaken är en person, orkar inte förklarar för det kommer ta lååång tid. Så sorry. Städade hela övervåningen iaf, tog ut lite agressioner på golvet när jag dammsög =P städade snabbt och llite våldsamt då och då;)

Jag saknar att ha nån...nån som alltid vill krama en..ha en där, finns där för en. Nån som lyssnar. Tröstar, förstår...
Vill hitta en kille som inte bedrar eller ljuger.
Vet att man inte ska dra alla över en kant, men när två killar i rad sviker och ljuger tappar man hoppet.
Ska jag skylla mig själv som väljer fel killar?
Det kändes verkligen som det kunde bli nått bra mellan oss, jag hade aldrig känt så för nån innan.
Men så hände nått, jag har inte förstått vad än. För det du gör stämmer inte med det du säger.
Ska jag släppa dig....ge upp?
Jag orsakar mig själv smärta men det du gör mot mig gör lika ont...
Om det nu tar stopp är du inte den rätte för mig...kan inte tänka mig nån annan men är det inte rätt är det inte rätt.

Ett litet känsloutlopp där bara=P no worries. Jag har blivit starkare av detta, what doesn't kill you only makes you stronger eller hur?^^.
Vad som än händer känner jag att jag klarar mig igenom det, det gör jag. Har mina weak moments men jag ska klara mig=)
Ha en underbar kväll alla!!!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0