Onsdag

Hej hej=)
Dålig på att uppdatera ibland, men så får det vara ibland ;) Kollar på lite Top Model just nu, orkar inte göra så mycket när jag är förkyld. Man blir helt seg i kroppen och är konstant trött =(
Men mami har gjort en cheesecake idag^^ ska bli kul att prova, har inte ätit det på flera hundra år;D
Papi ska woka middag sen och efterrätt på det, det kan inte blir bättre^^ 
Har på sistone bara känt för att vara lite nyttigare och röra på mig lite, behöver inte nödvändigtvis gå ner i vikt men ibland är det skönt att vara nyttig. Jag trivs bra med min kropp=) Jag är nyttig för jag känner för det, INTE för att gå ner i vikt!
Nu ska jag gå ut i solen lite, och ringa Jeas babe<3
Ha det bra så länge=)
Kramen<3


Kommentarer
Laila

ne för flera agenturer :P haha :P Ja lite sånt och sedan shopping och träffa en vän :P fast nu är jag påväg tillbaka igen :P

2009-08-12 @ 20:16:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0