Nattbloggning

Hej=)
Här kommer ett litet kort och meningslöst nattinlägg;D Sitter och kollar på SATC och msn:ar med Jeas<3
Skickade några bilder som hon photoshopa åt mig, jag har inte lärt mig det än och hon ville ha lite nytt att fixa med=P Kan lägga upp en nu=) Mår inge bättre iaf, mår väl som bäst på eftermiddagen men sen blir man dålig på kvällen igen=(
Aja ska titta lite till och sen försöka sova, päronen är inte hemma så jag kan sova i deras säng^^ dom har tempurmadrass=) totally awesome!
Sov gott alla som är vakna=)
Kramar

Med photoshop kan vem som helst bli snygg;D
Photoshopad av; Jeasmine<3


Kommentarer
Jimmy

Stilig tjej

2009-08-26 @ 18:23:11
URL: http://sjov.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0