Jaha?

Jo men detta var ju kul, är ju askul att bli sjuk IGEN!! Faan säger jag bara='( Inte kul nånstans är det....hoppade på att det bara var lite mindre denna gången. Hostade inte alls igår utan bara var snorig och ont i halsen, hänging bara. Men så när jag ska sova kommer den jävla hostan tillbaka, sov knappt nått inatt för jag hostade så mycket....så idag har jag hostat järnet. Inte kul, jag som nästan aldrig brukar vara sjuk. Illa är det.
Aja, igår kollade jag, mami, papi och lillebror på Män Som Hatar Kvinnor.
Den var faktiskt en utav de bättre filmerna jag sett på sistone, jävligt hemsk men bra. Noomi Rapace är riktigt grymt bra i filmen, ska se nästa som kommer nu i september, Flickan Som Lekte Med Elden.
Mami skulle kolla om hon kunde låna böckerna av en arbetskamrat, vill läsa dom nu efter jag sett filmen. Får se om jag klarar det bara, det var några riktigt hemska scener i filmen så fatta hur det är i boken då. Så om ni inte sett filmen så se den, men kanske inte om ni är känsliga för starka scener eller vad man ska säga.
Den får ialla fall 4/5 toast=)


Kommentarer
linda

jag älskar den filmen, tycker de är bland den bästa svneska film som gjorts :)

2009-09-01 @ 07:35:07
URL: http://liindahz.blogg.se/
YAIYA

denna vill jag se

2009-09-01 @ 11:33:28
URL: http://ymperia.com/yaiya


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0