Frustrerad

Sitter ute i trädgården just nu, ibland är det allt bra nice med laptop. Man kan sitta varsom helst så länge man har internet då;) vi har ju trådlöst här hemma så det är nice. Är så extremt uttråkad, vet inte vad jag ska göra. Vill träffa folk, nu när jag mår lite bättre. Har gått omkring osminkad och i mjukisbrallor snart en vecka. Vill ta på mig jeans och sminka mig lite och umgås. Men såklart finns det ingen att träffa, syster skulle rida och jeas skulle vara med petter eller nått. Så vet inte, orkar inte sitta hemma längre. Det är stunder som dessa man ska ha lite fler kompisar. Aja, sitter här och tittar på Musse kaninen^^ söten<3 Och brevid mig är mamis damm med fishies=P Ikväll är det iaf SYTYCD=) det blir kul även fast jag redan vet vem som vinner. Dom är ju så sjuk bra på att dansa. Jag har lovat mig själv att när jag blivit helt frisk ska jag börjar röra på mig mer. Jogga till en början, har ju inte råd med gym och grejer. Vi har ialla fall löpband och småsaker och en sån där stor pilatesboll typ. Får lära mig träna med den=P

På torsdag börjar skolan, ska bli skönt med lite rutiner och ha nått att göra även fast det bara är två kurser. Men ska verkligen sköta mig denna gången och söka högskola till våren hoppas jag. Egentligen vill jag få jobb, men det är bättre i längden att ha utbildning. Man får se det som en livsinvestering. Nej, nu blåser det lite kallt. Ska kanske gå en långsam promenad eftersom jag fortfarande hostar. Ja, får se. Hoppas ni får en bra kväll=)
Kramar


Kommentarer
Laila♥

Tack sötnows, i Holland från en kennel som föder upp hundar till polisen där :) Vad händer idag? :) Något kul hoppas jag? :)

2009-08-19 @ 09:46:08
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Jossan

Vet du vad du ska söka på högskolan sen? :)

2009-08-19 @ 13:24:21
URL: http://karbinjosefine.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0