update

okej nu ska vi hamna på rätt spår igen=) har tyvärr haft ett alldeles för långt uppehåll, var bara så arg och besviken på en kompis och allt gick fel. Sen fick jag reda på hemska saker om en kär vän. Men nu tar jag nya tag!
Idag mår jag sisådär, har hemskt munsår.....hela min läpp är svullen och gör dödens ont! inte kul=( ser för djävlig ut rent sagt, tur att jag inte har pojkvän för tillfället^^ men annars är det bra:P Har inte haft för mig överdrivet mycket, söker jobb, grejar hemma typ. Min och syrrans kompis Julia<3 kom i torsdags så jag har lekt med henne nästan hela helgen, fast i lördags var jag med Jeasmine<3 vi var med hennes pojk och några vänner sen åkte vi hit och låg och mös och kollade på törnrosa och gubben pettson julkalender:p awesome! det var mys mys=) jao har som sagt varit med Julia, Jeasmine och min sis. Var och grattade en vän som fyllde 20 med. Ohh!! en utav hästarna Jeas familj har ska ha föl och jag kände på magen och fölbebisen sparkade!=) jättecoolt var det=D snart ska Jeas och jag börja med våraqt lilla projekt, jag ska leka modell och hon ska ta kort på mig:P det ska bli kul, sen kan hon ju photoshopa mig lite så jga blir snygg;) måste bara vänta ut detta förbarmade munsår !! attans järnspikar! ska kolla lite sex and the city så lovar jag att uppdatera bättre=) ska skriva det där inlägget om en bloggerska nu=)
ha en underbar kväll och hoppas ni haft en bra påsk!
Kramen sötnötar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0