tjo!

godagens alla!
vad har ni för er en torsdag som denna?
jag har fått en dålig vana, stänger av mitt alarm i sömnen typ...illa är det:P Tänkte gå upp lite tidigare så jag hann med nått idag men det gick ju inte så bra....vaknade av att en hund dundrade ner för trappan^^ syster och elsa hade kommit=) Elsa kom upp i sängen och gav mig en kyss^^ så då var jag ju tvungen att gå upp:P  Syrran hade varit hos vetrinären och vaccinerat elsa för hon fyllde ju två i söndags. Så jag tog med mig Nova babe och satte ut henne på gräset igen, Elsa tyckte det var jättekul och skällde på Novis :P hon ville leka med ninen juh^^ så vi i solen ett tag sen åkte sis. Så jag satte mig vid datorn och kollade jobb, sökte hela 5 st idag!=) Well done Louise.
så nu ska jag fixa mat till mig och bror snart för mami åker och jobbar. Sen får vi se vad som händer, kanske träffa jeasmine och kolla på hennes tattoo=) vi får se. Ha en lovley afternoon dudes!
Kramen


Kommentarer
Du Vet Inte

Heheh ja men gör så :D



kramiss

2009-04-03 @ 13:34:00
URL: http://duvetintee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0