natt natt

hej!
inte bloggat nått idag för jag har inte orkat sätta på datorn och vart lite upptagen:P Var så himla trött imorse att jag knappt orkade gå upp överhuvudtaget....men pallrade mig upp till slut. Åt lite frukost och glutta på tv. Sen var jag ju tvungen att gå ut för solen sken så underbart=) Satte mig i våran lilla hörna vid huset där det är vindstilla, åhh så nice det var. Satt en hel timme och gotta mig, vilket resulterade i fina rödrosiga kinder nu på kvällen^^ Sen plocka jag ur diskmaskinen och dammsög lite. Hämtade Nova babe och satte henne ute på gräsmattan med kompostgaller runt. Hon fick sånna där härliga glädjeskutt kaniner kan få=) sen kom lillbror hem och hämtade sin fågel Borat och ställde ut i solen, sen satt vi där och gotta oss^^ Mami kom hem och gjorde maten, sen kom min moster som jag skulle skjutsa till en fest. Efter jag släppt av henne åkte jag till jeasmine<3 Vi tog en promenad till en sjö som ligger helt mysigt undangömd låångt bakom deras hagar ner i skogen. Vi hade med oss Stella, deras vovve=) Vi satte oss och mös vid sjön och jag var ju bara tvungen att kasta lite "macka":P är ganska duktig faktiskt, nästan alla stenar hoppar minst 3 gånger^^
Sen såg jeas att det låg en ål eller nått en bit under ytan, så jag hämtade en pinne så kollade vi var det var. Det var en ål...uäk har ju sån hemsk ormfobi så det var lite nasty men jag vågade! :P Den var typ halvdöd...ögonen var vita och den blödde från gälarna tror jag...:( Stella tyckte den var jätteintressant, men usch så creepy den var..vi var vid sjön länge och jeas familj hade börjat äta middag så vi fick bege oss hemåt. Åkte till en kompis efter det och klippte honom och bara satt och prata. Sen blev klockan så mycket att jag var tvungen att skynda mig hem till greys anatomy! Kände mig nästan som hon i reklamen, "styrs ditt liv av tv-tider" eller hur den är:P Hann kolla på greys sen ringde moster och ville bli hämtad, så jag brummade iväg. ja....körde hem henne och nu sitter jag här=)
Blev lite glad när jag kolla bloggen för jag har fått lite kommentarer=D Jättekul!! Vill gärna ha mer, och besökare vettja=)

Svar på fråga: Mitt ex försökte lura i mig att han skulle gifta sig, men den dumma gick jag inte på. Sa till honom att trodde han seriöst att jag skulle gå på det :P Så no luck there;)
Har tyvärr inte lurat nån heller, tänkte inte så mycket på att det var första april...
är det nån utav er som blivit lurade eller lurat någon?? Berätta gärna=)

Nu ska jag sova tror jag=) Ha det underbart alla glada! Natt natt, dröm sött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0