friday!

gokväll alla=)
ursäkta den dåliga uppdateringen, ska ladda min kamera och försöka lägga upp bilder snart. Fredag idag alltså, gick upp runt 10 för jag tänkte äka till torp tidigt...men seg som jag är så fastnade jag på vägen^^ ringde min moster för att kolla om hon ville joina mig. Yes indeed det ville hon, ringde mormor med men hon ville inte. Så jag gjorde mig iordning sakta men säkert. Kom inte iväg förrens halv 12:P typiskt! mormor ringde förresten och hade ångrat sig, så jag plockade upp henne och sen moster. And away we åkte^^
Vi strosade runt i lagom takt, jag hade ju tänkt hitta nån sygg outfit till min kompis 20 års fest men icke sa nicke...det var min mormor och moster som köpte massa kläder istället:/ boring, men jag sparade ju pengar:P Momor bjöd på lunch på coffe roomer, nam nam var det. Grillad ost, skinka och tomat baguette, yummy! Jag letade kläder men var inte riktigt på humör att shoppa när de var med...gillar shoppa själv eller med tjejbuds. Men jag köpte en ögonbrynspenna som jag aldrig använt innan men man måste prova nån gång. Mina ögonbryn syns ju men ibland kan det vara snyggt med lite mer markerade=) Sen tänkte jag, som har korta raka ögonfransar att man kan ju testa lösögonfransar nån gång i livet :P eftersom det var första gången köpte jag ett par medium långa från HM. Sen när vi var på kapp ahl eller hur det stavas^^ så såg jag att de hade aslånga ögonfransar med typ bling bling stenar på fransraden för bara 19:50 :P awesome! så jag köpte dom med, kan man juh ha på en riktigt fest fest liksom!=) så det blev mina inköp idag, eller ja en liten liten godispåse med^^ körde hem mormor och moster och sen var det middag och papi kom hem från Litauen=)
Så vi åt god middag, goda ostar efteråt..kollade på så ska det låta och nu sitter jag här och druckit lite öl. Ska nog kolla på nån film kanske om jag orkar...annars blir det night night tidigt idag. Ska ringa Jeasmine kanske med och säga godnatt, hon och Petter är på tatueringsmässa i gbg eller jag förut iaf vet inte nu ^^
Men ha en awesome fredagkväll xå ska jag försöka lägga upp bilder imorgon om ni är nyfikna på hur jag ser ut :P ( inget att ha jag lovar ) ;) haha!
Trevlig kväll och godnatt alla underbara!
Krams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0