Fredag, lördag & söndag

Go kvällen!=)
Har varit kass på att skriva...igen. Men här kommer en uppdatering av vad som pågått denna helg :P
I fredags...jag var hemma och tog det lugnt, gjorde smörgåstårta yummy!=) ska lägga upp bild imorgon. Gjorde efterrätt som skulle va till lördag. Mös bara och när mami kom hem från jobbet kollade vi på Hollywood Gigolo. Kul kul film:P
Kan skriva om den imorgon vettja. Igår..började jag måla friggeboden, med samma färg vi har på huset...måste ju matcha liksom:P sen sprag jag och duschade och så. Jeasmine, Petter och Victor kom. Vi drog ner till vattnet och skulle grilla lite. Jag som är så smart hade inte ätit sen frukost och hade med mig en öl jag fick av pappa som var 14%. Den var inte den godaste ölen jag druckit men jag sörplade på :P och BAM så var man berusad, tom i magen och allt. Vi grillade lite korv och så och jag åt inte jättemycket. Drack en burk öl.....drack en till och vips så var Louise full:P Vi släckte elden och började promenera hemåt. Det blev en liten debatt på vägen upp för jag sa ni går på fel sida vägen, man ska gå på vänster. Nej, säger alla tre...höger ska det vara. OMG!!! vänster är det! jag var jättearg och vi diskuterade :P sen när vi kom till grannarna Fredrik och Tobbe så gick vi in till dem i garaget och jag var ju tvungen att fråga dom med :P
Jo, man ska gå på vänster så man möter bilarna, YES! Louise har rätt.
Vi stog och pratade, ojj men titta öl. Varsegod säger F och T. Sådär ja, en öl till slank ner. Vi stod och pratade mera och mami ringde och sa att bastun var varm och klar. Vi bjuder med F och T. Men, njae vi måste sätta i den nya båtmotorn först. Jag ska hjälpa till säger Victor! Jaha...jag vill med vara kvar säger Petter. Sure thing liksom, jag och Jeas går väl hem så länge. Så i promenera hem och satte på Underworld så länge. Och efter ett tag dök de upp, Tobbe var med men inte Fredrik.

Så in we go to bastun, göööttt var det. Vi har en bänk som är högre upp än resten och där är det såklart varmare, och jag och Victor som båda har finsk släkt satte oss där. Det gick ett tag...så reser sig V och ska duscha av sig. När han precis gått ut säger jag ngt i stil med...haha jag vann, jag är den bästa finnen ! :P och lika snabbt kom han tillbaka in : Jag hörde nått om vann och bäst sa han. Och han ska alltid vara bäst så han satte sig såklart i bastun igen :P
Men...jag sattt ändå längst där inne på översta bänken, så jag VANN faktiskt. Victor kommer aldrig erkänna det men Tobbe, Jeas och Petter vet :P Kul är det ^^ Så vi bastade på, P och J gav upp först, jag stängde av bastun men satt kvar en stund med T och V....men de bara tjöta lumpen grejor så jag gick jag med. Sen kom de ut med till slut så vi satt och prata ett tag...och sen gick Tobbe hem och vi gick och la oss. Sov däremot dåligt för jag inte ätit mycket den dagen och blivit full så mådde jag illa hela natten. Då sover man inte så bra =(
Men men...vi fick gå upp tidigt. Jeas bror skulle tävla hoppning klockan nio så de åkte halv nio. Jag däremot gick och la mig igen :P tog bara ut Elsa en snabbis. Så jag sov till elva halv tolv typ, åt lite frukost och gick ut till päronen. Jag coh papi började bygga Novas nya utebur...så vi grejade med det hela dagen. Sen åt vi spaghetti med köttfärssås, nam nam=) Körde hem Elsa till syrran, och sen satte jag mig i soffan. Och där har jag suttit ett bra tag :P
Kollade på Wipeout, såå kul är det va!? =) Me likey ^^
Sen började Filip & Fredriks söndagsparty, är inte speciellt förtjust i dem men Marilyn Manson var gäst så då var jag tvungen att kolla. Så det har jag tittat på. Ska nog lägga mig i sängen och kolla på film...tråkigt att sova ensam bara...
Jo..ja, jag gillar Manson, han är nice. Eller ja hans musik, har läst hans självbiografi med. Man förstår verkligen varför han är som han är.
Vad tycker ni om Marilyn Manson, eller vad lyssnar ni på för musik???
Sov gott alla!!
Kramen L




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0