24/4-09

Soligt!=)
Hej alla glada, fredag var det idag...undra vad man ska hitta på. Julia kanske kommer. Vill träffa ...... men det lär inte hända...aja what ska man göra åt det. Solen skiner iaf, gosigt^^ Ska måla färdigt första omgången av friggeboden sen. Blev inget igår, solen låg på och då kan man inte måla:P Städade igår, grejade lite. Sen åkte jag till Jeasmine<3 hon hade badat Maja och Sebbe deras shetlandsponnys=) så vi borstade dom lite och så sen longerade Jeas Maja och Sebbe fick springa lös i paddocken. Såå söta var dom ^^ Sen gav vi hästarna middag och Jeas bytte om och så åkte vi till Petter. Han var fortfarande på jobbet så vi hade kvalitetstid jag och Jeas<3
Sen senare när han väl kom hem skulle han ner till Tattoo & Art och tatuera sig, så  vi hade kavlitetstid hela dagen nästan=) åt pizza mums^^ Vi satt och kollade på skor och grejer på nätet, funny var det :P
Petter var borta länge, kom hem efter tio. Vi brainstorma lite om helgen och sen begav jag mig hemåt. Så det var en bra dag, hade jättekul med dig Jeasmine älsk<3
Nu ska jag hänga ut tvätt, och sen vet jag inte. Hörs senare!!
Njut av solen vettja!!=)
Kramen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0